S2, E16: With Sue Sylvester coaching Aural Intensity, Blaine and the Warblers’ dynamic set list and tough judges Tammy Jean Albertson (guest star Kathy Griffin) and Sister Mary Constance (guest star Loretta Devine), the kids of New Directions decide the only way to win Regionals is to write and perform their own original songs. Meanwhile, Quinn is hell-bent on getting Finn back and ruling McKinley once again. Musical performances include “Blackbird”, “Candles”, “Get It Right”, “Hell To the No”, “Jesus Is A Friend of Mine”, “Loser Like Me”, “Misery” and “Raise Your Glass”.