Surfing the After Shocks
S5, E3: Now being forced to live through Ali's latest lie, Aria, Emily, Hanna and Spencer try to cover their tracks, while simultaneously trying to piece together what happened in New York. Hanna and Aria have to close loose ends with the two people who know the truth about Ali's story, Mona and Ezra. Spencer and Emily try to find out the truth about Jason (recurring guest star DREW VAN ACKER) and his whereabouts the night they were in New York. Meanwhile, now that Ali is back, Hanna starts to examine who she really is: Hefty Hanna or Queen Bee Hanna.