Desperate Housewives Suspicion Song
S8, E8: Detective Vance harasses Bree as his suspicions grow; Susan must decline a generous offer from her art school teacher; Gaby steps in when Carlos' drinking affects his ability to work; Lynette tries to save her marriage to Tom.