Boom Boom Bruno Tits, Trophies, and a Troupe of Queens
S1, A2: Terwijl ze de moord op Sugar Candy onderzoeken, ondervragen Bruno en Mark drag queen Lady Lovelyn. Later gaat Mark op een veelbelovende eerste date.