Boston Legal Tabloid Nation
S4, E15: Alan and Jerry take on a tabloid talk show when a woman is murdered after declining her ex-boyfriend's marriage proposal on television; when Shirley invites Denny to dinner, he goes to extreme measures to win back her affections.