Star Take It to Church
S2, E11: Charles makes a decision about Noah's upcoming tour that leaves Take 3 in a tough spot; Jahil remains committed to making sure Andy and Angel get to the top; Ayanna drops a bombshell that will have a major effect on Simone's future.