Extreme Cheapskates Terence/Greg
S1, A3: Als gierigaard Terence wordt uitgenodigd voor een familiediner, moet iedereen zich aan een budget houden. Greg laat tijdens een eerste afspraakje zien hoe zuinig hij kan zijn.