S3, A4: Als Heather, Clementine en Jen aanbieden om Joan te redden van de stress van de Thanksgivingmaaltijd, zorgt de vrije tijd ervoor dat Joan er nog meer doorheen zit. Gregs zelfvertrouwen krijgt een boost nadat hij heeft ontdekt dat hij een hoog testosterongehalte heeft. Samantha heeft een geheim voor haar familie tijdens het Thanksgivingdiner. John is vastbesloten om de traditie voort te zetten om zijn oude, onveilige mes te gebruiken om de kalkoen te snijden.