Nashville That's the Way Love Goes
S3, E15: Rayna asks Deacon and her daughters to perform with her at the anniversary celebration of her induction into the Grand Ole Opry; Will is uncomfortable with the songwriter he is asked to collaborate with; Sadie reveals her battle to the world.