The 100 The 48
S2, E1: Picking up where the season one finale ended, Clarke is still alone in the white room, frantically trying to make sense of her bizarre surroundings, while the fate of Bellamy, Finn and Raven is still unknown. Lincoln and Octavia's daring plan is thwarted and an enemy returns. Meanwhile, Abby, Kane and the survivors of the Ark must face physical and moral dilemmas in their dangerous and beautiful new world. Finally, Jaha makes a heroic decision.