The All Out Fall Out
S5, E3: To avoid bankruptcy, Vince takes Shauna's and his accountant's advice by agreeing to make an appearance at a not-so-sweet-sixteen bash. After a fast and furious drag race in his new Ferrari, Ari ups the ante with Andrew Davies. Still devastated by his breakup, Drama befriends a bottle of Johnny Walker Blue.