Love & Death The Arrest
S1, E5: After detectives intensify their questioning, Candy and Pat visit fellow church congregant Don Crowder, who quickly advises Candy to retain him as her attorney. At a funeral service in Kansas, Allan admits to Betty's relatives his affair with Candy... and that she's a suspect in the case. Later, Pat grows frustrated over being kept in the dark.