Our Flag Means Death The Art of F**kery
S1, E6: Inspired by Blackbeard’s words of wisdom, Stede enlists the Revenge crew to help him intimidate an incoming merchant ship. After Izzy confronts him about his growing attachment to Stede, Blackbeard struggles to do what must be done. Lucius’ flesh wound spirals out of control.