Ghost Brothers: Haunted Houseguests The Bad Man
S1, E1: Vicious spirits terrorize a disabled military veteran and his family in their historic Michigan mansion; the family calls on the Ghost Brothers to find out why their dream home is a paranormal battleground and whether it can be made safe again.