The Beautiful Day in the Neighborhood
S5, E4: Brennan and Booth investigate human remains found at a neighborhood block party. Suburban politics and secret scandals give each neighbor in the cul-de-sac a motive, and Brennan, Booth and Sweets must sift through the drama in order to find their murder suspect. Meanwhile, Jeffersonian intern Arastoo comes clean about his background, and Booth’s son attempts to find him a girlfriend.