S2, A15: Nadat Cleveland gestreden heeft voor de redding van de drive-inbioscoop van het dorp, worden zijn inspanningen om de dorpsgeschiedenis te redden opgemerkt door de Stoolbend Preservation Society en wordt hij uitgenodigd voor een privédiner bij de nazaat van de stichter van het dorp. Tijdens dat diner hoort Cleveland over het erfgoed van het dorp en beslist hij zijn geliefde dorp terug te nemen.