Glee The Break-Up
S4, E4: Rachel and Kurt are caught off-guard when they get unexpected visits in New York City. Meanwhile, Santana and Brittany deal with the long distance between them, and Will and Emma disagree on a new job offer. Musical performances include “Barely Breathing”, “Give Your Heart a Break”, “Teenage Dream”, “Don’t Speak”, “Mine” and “The Scientist”.