The Climb
S3, E6: Tywin plans strategic unions for the Lannisters. Melisandre pays a visit to the Riverlands. Robb weighs a compromise to repair his alliance with House Frey. Roose Bolton decides what to do with Jaime Lannister. Jon, Ygritte and the Wildlings face a daunting climb.