Lucky! The Constructors
S1, E2: The onset of the most glamorous era in F1, with rock-star drivers epitomized by Jackie Stewart and Brazilian Emerson Fittipaldi, living jet-set lives and driving for increasingly engineered teams, Lotus, Tyrrell and McLaren. Bernie transforms from driver manager to becoming owner of the Brabham team and then the boss of the Formula One Constructors’ Association, which leads him to butt heads with the powerful French Commission Sportive International (CSI) – a fight which Bernie is all too happy to enter. Bernie brings F1 into another sphere in a revolutionary move.