The Big Bang Theory The Contractual Obligation Implementation
S6, A18: Leonard, Sheldon en Howard proberen de rol van vrouwen in de wetenschap te stimuleren door met jonge meisjes over hun toekomstige carrière te praten. Raj plant een date met Lucy.