The Big Bang Theory The Convention Conundrum
S7, E14: After they guys can't get Comic-Con tickets, Sheldon decides to hold his own convention, and winds up spending a wild night with JAMES EARL JONES (guest starring as himself). Meanwhile, the girls see if they can act like "grown-ups." Star Wars icon CARRIE FISHER makes a cameo appearance as well.