Sailor Moon The Crybaby: Usagi's Beautiful Transformation
S1, E1: Usagi Tsukino is a 14-year-old schoolgirl who is very cheerful, but clumsy, and is always finding herself in unwanted trouble. One day Usagi meets a talking black cat named Luna, who reveals that dark forces are threatening the lives of the innocent and that Usagi has the power to stop them. Using a magic brooch, Usagi is transformed into Sailor Moon, the chosen guardian who fights for love and justice.