The Simpsons The Daughter Also Rises
S23, E13: Marge and Lisa's plans for a mother-daughter Valentine's Day take a turn when Lisa falls for an adventurous and intellectual romantic; Bart and Milhouse investigate Springfield Elementary's legends.