The Delivery, Pt. 2
S6, E18: When Pam's contractions begin, she and Jim try to wait things out as long as possible so they can have more time at the hospital; Michael anxiously awaits the baby's arrival; Erin makes Andy jealous when she has lunch with Kevin.