The Devil You Know
S4, E9: Reese and Finch are caught in a power struggle for control of the city's gangs when Elias (recurring guest star Enrico Colantoni) is targeted by Dominic (recurring guest star Winston Duke), the ambitious leader of the Brotherhood. Meanwhile, Root and Shaw disagree over how to handle a new threat from Samaritan.