One Tree Hill The Drinks We Drank Last Night
S8, E12: After a wild night out on the town for her bachelorette party, Brooke and the girls try to piece together the night before amidst the wreckage of the next day. Musician DAVE NAVARRO (Jane's Addiction) guest stars as himself.