Heroes The Eclipse, Pt. 1
S3, E10: An eclipse casts a shadow over the heroes, impacting their abilities; Arthur reunites Sylar and Elle and orders them to find Claire; Hiro, Ando and Matt follow Daphne to her hometown to discover what she's been hiding.