Deadbeat The Emancipation Apparition
S2, E9: Pac and Sue's romantic staycation at a fancy NYC hotel is interrupted by the ghost of Abraham Lincoln (Zachary Levi), who won't move on (or leave them alone) until he gets to see the end of the play during which he was assassinated. When Pac tries to recruit the only actor he knows, Matthew Biscotti, he finds out that Camomile has gone into hiding after some recent events seem to have exposed her as a phony medium.