Bones The Fact in the Fiction
S8, E17: When extremely educated new intern Dr. Oliver Wells (guest star Brian Klugman) starts working at the Jeffersonian, his quick-learning, enthusiastic personality challenges Brennan as he gets under her skin with his eccentric but undeniable observations, causing her to try to be more open-minded about many scientific questions. Meanwhile, Booth worries she may have gone too far when she accepts the possibility of time travel as a factor in a murder investigation.