S10, A6: Penny wordt uitgenodigd bij een lokale Comic-Con voor haar rol in “Serial Ape-ist,” waar ze tot haar verrassing ontdekt dat ze fans heeft. En Amy en Sheldon organiseren hun eerste brunch.