Fire In The Ice
S4, E13: In the second hour, they investigate another murder when a father and son find a frozen body in a pond while ice-fishing. When the man is identified as a rival hockey player Booth fought with during a recent game, he becomes the main suspect. FBI Agent Payton Perotta (guest star Marisa Coughlan) is brought in to assist Brennan with the investigation. As Booth gets back onto the ice, he receives some advice from one of his hockey idols, former Los Angeles Kings star Luc Robitaille.