The future is already here Anatomy of a comeback
S1, E4: In early 2024, Sébastien Loeb tested the future Dacia for the Dakar Rally. The R5 caused a stir at the Geneva Motor Show. Renault won Car of the Year with Scenic. These successes demanded relentless lobbying in the Senate and in Brussels to promote electric cars. At Alpine, sporting results remained disappointing, prompting Luca de Meo to call on F1 legend Flavio Briatore.