It's Always Sunny in Philadelphia The Gang Gets Racist
S1, E1: The guys hire Dee's friend Terrell as a promoter for the bar and get more than they bargained for. When the waitress that Charlie has a crush on overhears him making an inappropriate comment, Charlie along with Mac seeks out black friends to prove that he is not a racist.