The Ghost of Harrenhal
S2, E5: The end of the Baratheon rivalry drives Catelyn to flee and Littlefinger to act. At King's Landing, Tyrion's source alerts him to Joffrey's flawed defense plan and a mysterious secret weapon. Theon sails to the Stony Shore to prove he's worthy to be called Ironborn. In Harrenhal, Arya receives a promise from Jaqen H'ghar, one of three prisoners she saved from the Gold Cloaks. The Night's Watch arrive at the Fist of the First Men, an ancient fortress where they hope to stem the advance of the wildling army.