Once Upon a Time The Girl in the Tower
S7, E14: Rogers works to prove Tilly's innocence in the case of the Blind Baker's death; Ivy attempts to make amends with Anastasia; Samdi makes a revealing confession to Roni; in a faraway realm, Alice forms an unbreakable bond.