The Great Donut Robbery; Torpedon't; Billboard Jumble; Horticulture Clash
S1, E4: Tom and Jerry mistake burglars' loot for a bag of donuts; Tom chases Jerry through a series of surreal billboards; Spike goes overboard trying to make up for manhandling Tom, and aquatic mayhem ensues at the park.