Tracker The Grey Goose
S2, A15: Colter rekruteert Billie Matalon (Sofia Pernas) om te infiltreren in een vrouwengevangenis en zo toegang te krijgen tot belangrijke informatie die kan helpen bij het opsporen van een ontsnapte gevangene en haar gijzelaar.