The Big Bang Theory The Griffin Equivalency
S2, E4: Raj's ego puts all of his friendships in jeopardy when he gets an inflated sense of self. Newly famous because of an article in a magazine, Raj (series regular KUNAL NAYYAR) makes a disastrous play for Leonard's longtime crush Penny.