The Harmful One
S1, E1: Unit Chief Jack Garrett (Gary Sinise) and his International Response Team (IRT) travel to Thailand when three American volunteers go missing during a trek to Bangkok, and reconnect with former colleague Clara Seger (Alana De La Garza), who helps them rush to gather evidence leading to the UnSub before a storm threatens to wash it away. Joe Mantegna guest stars as David Rossi.