Truth Seekers The Haunting of Connelly's Nook
S1, E1: Paranormal investigator Gus Roberts is an installer at SMYLE, Britain's biggest mobile network operator and internet service provider; he is partnered with new recruit Elton John, and their first job together leads them to a real-life haunting.