Alias The Horizon
S5, E9: Sydney is reunited with Vaughn after being kidnapped and put in a hypnotic state in order to retrieve information from the depths of her mind. But unbeknownst to Sydney, her captor is a familiar face with a vested interest in Sydney’s future and the future of her unborn child.