Bob's Burgers The Horse Rider-er
S6, E17: After finally convincing Bob and Linda to send her to horse camp, Tina realizes she has to part ways with Jericho, her imaginary horse. Meanwhile, Linda decides to create a restaurant camp in an attempt to make things fair for Gene and Louise.