The I of the Storm
S2, E3: The hijacking of some illicit prescription painkillers draws Raylan (Timothy Olyphant) into an investigation that points to the return of Crowder family henchman Dewey Crowe (guest star Damon Harriman). And while Dewey’s efforts to recover the drugs threatens to expose the Bennett family’s role in the theft, a gang of white supremacists look to enlist Boyd Crowder (Walton Goggins) in their criminal enterprise.