Alias The Index
S4, E10: Sydney's theory that Sloane is trying to re-form the Alliance threatens her relationship with Nadia, who refuses to believe her father is double-crossing the CIA. Meanwhile, Vaughn learns the first of possibly many startling secrets about his father. Angela Bassett guest stars as CIA Director Hayden Chase.