The Big Bang Theory The Infestation Hypothesis
S5, E2: A battle of wills between Sheldon and Penny leaves Amy caught in the middle, while Leonard tries to spice up his long-distance relationship with Priya (recurring guest star AARTI MANN), who has moved back to India.