The Insignia of Avan
S1, E5: Avan is overpowered by Hadlar, who is now stronger than ever. To protect his students and the world, Avan gathers the last of his strength and faces Hadlar. Dai can do nothing but watch. Finally, the showdown between Avan and Hadlar is concluded.