S1, A1: Reis langs de Mekong rivier in de provincie Yunnan, China, waar de helft van de vogel- en zoogdierenpopulatie van het land leeft. Ga zuidwaarts van besneeuwde bergen naar tropische regenwouden en ontmoet onderweg exotische panda's, apen en insecten.