Supernatural The Kids Are Alright
S3, E2: Dean visits a woman with whom he had a tryst nine years ago and finds she has an 8-year-old son who resembles him; Sam and Dean discover that a parasitic demon is snatching children and assuming their forms; Ruby reveals startling information.