Gossip Girl The Lady Vanished
S3, E14: Chuck learns more about the woman (recurring guest star LAURA HARRING - The Shield, Mulholland Drive, Sunset Beach) who may or may not be his mother. Dan and Vanessa struggle through the awkwardness of dating other people. Plus, Rufus and Lily grow suspect of Jenny's relationship with Damien (recurring guest star KEVIN ZEGERS).