S2, E6: All the planning is done and the day is finally here – the day April Carver marries Leo Hendrie. What should be the most perfect day of April’s life takes a bumpy detour as nerves and secrets threaten to ruin everything. Can Leo and April’s love triumph or was this a “pity” wedding after all? Meanwhile, Dominic struggles with what to do as the deadline nears of losing the woman he loves forever.